Cóż, w życiu nic nie jest idealne, prawda? I niestety, iDates również ma kilka cech, które absolutnie mi się nie podobały. Ale przede wszystkim, idates opinie są mieszane - a to już powinno zapalić czerwone światełko.
Przede wszystkim, opłaty za każdą wiadomość. Chociaż rozumiem, że portal randkowy musi zarabiać, to jednak taka praktyka wydaje mi się nieco chciwa. Czy to nie powinno być tak, że płacimy za dostęp do funkcji, a nie za każdą interakcję?
Kolejnym elementem, który mnie zirytował, były fałszywe profile. W dobie technologii i zaawansowanych algorytmów, portal randkowy powinien mieć skuteczne metody wykrywania i usuwania takich kont. Czy to naprawdę tak trudne?
No i na koniec, brak odpowiedzi działu obsługi klienta. Gdy natrafiłem na problem, oczekiwałem szybkiej i konkretnej pomocy. Niestety, moje oczekiwania nie zostały spełnione. Czy to nie jest podstawą dobrej obsługi klienta, by odpowiedzieć na zapytania w sensownym czasie?
"Opłaty za każdą wiadomość, fałszywe profile i brak odpowiedzi działu obsługi klienta to elementy, które absolutnie mi się nie podobały w moich doświadczeniach z iDates"
Ale co zrobić, aby poprawić te kwestie? Mam kilka propozycji. Po pierwsze, wprowadzenie płatności abonamentowej. Dzięki temu użytkownicy będą mieli dostęp do wszystkich funkcji za stałą opłatą, bez konieczności płacenia za każdą wiadomość. Po drugie, lepsze filtrowanie profili. Może to być na przykład weryfikacja za pomocą dokumentu tożsamości. I na koniec, szybsza i bardziej skuteczna obsługa klienta. To naprawdę nie jest dużo do zaoferowania, prawda?
Teraz, kiedy już wiesz, co mi się nie podobało w iDates, przejdźmy do moich wniosków na temat tego portalu. Czy pomimo tych niedociągnięć, poleciłbym go innym użytkownikom? Czy jest jakiś sposób, aby go polepszyć? O tym dowiesz się w następnej sekcji.